lördag 23 maj 2009

Får man kalla det dejt med Ex?

Egentligen kanske det är för tidigt att berätta hur allting gick. Han har ju precis åkt. Men jag gör ett försök att berätta redan nu;

Har haft det underbart och supermysigt. Vi lagade mat ihop, god mat, vi drack vin under tiden. Han lät sina händer smeka mina höfter varje gång jag gick förbi honom. Vi hade trevligt, samtalade, pratade, snackade. Inte så mycket om vad som hänt sen sist. Varken hos honom eller hos mej. Jag vill inte veta vad han gjort och antar att han inte vill veta vad jag gjort.

Vi la oss i sängen slötittade på tv och drack vin. Tittade mer på varandra än på tv:n. Han var den som tog initiativet till första kyssen medan jag skrattade gott för att koncentrera mej så att jag inte skulle skjuta upp hakan ;-). Vi kelade, vi kysstes, nafsades, gosade, myste. Allt var så där lätt. Fingrar som vandrar, tungor som kittlas och en jäkla massa sex. Gång på gång! Både igår kväll och imorse.

Han hade till o med tagit med sig tandborste, så det var inte bara jag som planerat att det här skulle ske. När vi var tillsammans ansåg vi alltid att duschen var för liten för oss båda men imorse var den det inte.

Vi ska höras igen, vi ska ses igen! Jag har inga förväntningar men jag önskar...ibland..

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att höra! :) jag väntar definitivt med spänning på fortsättningen! kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Så underbaaaaart =) håller tumme här att det blir mer, mycke och ofta ;) så glad för din skull

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Varför vara perfekt.. - Jag vet ju ingenting än, men jag hoppas, jag vill, jag önskar. Lovar att hålla er uppdaterade =).
    Fröken Framtid - Definitivt en åååååååhh-stund för mej, ibland måste man ha sådana tillfällen också =)
    Liten - Jag håller med en tumme, eller alla tummar jag hör men försöker även hålla mej själv på mattan, inga mess eller trånande fyllesamtal... =)

    SvaraRadera