fredag 22 maj 2009

Några timmar på mej att öva förförelseteknik på

Nu sitter jag här. Borde städa, borde duscha, borde välja kläder, borde sminka mej, borde piffa håret. Borde, borde, borde!

Sötfrö P ringde, jag har knappt två timmar på mej att göra mej iordning nu sen knackar han på min dörr. Jag har inte sett honom sen den där morgonen den 19 januari när vi pussades hejdå på utanför hans hus. Han bad mej en sista gång att sänka hakan. Det är nämligen så att jag skjuter ut hakan när jag kysser nån. Jag vill tro att det har att göra med att jag bara hånglar med längre män men jag vet inte. Sötfrö P är inte så mycket längre än mej, därför blev det problem då ;-)

Galet nervös, hur ska jag göra? Vad är hans avsikt med att komma hit? Bara umgås och se mej? Sova över? Vilja träffas mer? Shit, det gäller att vara sjukt charmig ikväll så jag får chans att träffa honom igen. Måste öva förförelseteknik! Har ju redan ställt in tv:n i sovrummet så vill han kika på tv måste han in dit. Jag har ingen soffa eller säng i vardagsrummet så vill han dricka vin blir han tvungen att sova bredvid mej.

Gaaah! Håll tummarna för mej!

3 kommentarer:

  1. Nå hur gick det? Kollade han på tv i sovrummet - eller gjorde ni annat ? ;)

    SvaraRadera
  2. Varför vara perfekt.. - Nu kan du läsa vad som hände ;-) Puss o Kram
    Zinnie - TV:n va på ett tag i alla fall ;-)

    SvaraRadera