tisdag 12 maj 2009

Jag har hört av mej... inväntar svar..

Nu har jag gjort det. Tog tag mej själv. Skakade om mej själv och tvingade mej själv att höra av mej till Magistern. Bad Strumpan om råd. 3 alternativ på sms som hon fick välja mellan, eller 4 st var det ju.
1. Sova inatt?
2. Det ska vara fint väder imorn och jag har inte sett live-fotboll på länge. Lust att följa med?
3. Om jag går själv på fotbollsmatchen imorn är jag rädd att bli omkullsprungen av hulliganer. Lust att följa med som mitt skydd?
4. Borgarbracka – beter sig på ett sätt som skvallrar om avsevärt mer pengar och intränad etikett än hyfs, smak och empati. Är det så du ser mej? :p

4:an kanske behöver en förklaring? Han retade mej för borgarbracka när vi diskuerade politik, inte bara en gång eller två gånger. Säkert tio gånger och igår morse började han med ”God morgon Brackan”.

Det blev i alla fall alternativ 3 så nu sitter jag här på nålar tills jag får nåt svar om jag nu får det.

2 kommentarer:

  1. Håller tumme för svar, som ger livvakt i morron, med efterförljande skööööön sex (med gummi så klart =) he he he

    puss puss

    SvaraRadera