tisdag 12 maj 2009

En parantes om ett mail

Ni vet sådana där frågor som kommer på mail ibland. Sådana för onödig fakta om sina vänner. Jag fick ett sådant formulär av Smiley idag. Se svaren på de sista frågorna:

> 38. Är du singel? E man det när någon har friat ;)
> 39. Är du kär i någon? Mmm

Det känns som om han bara skickade det till mej för att jag skulle veta att han hade nån kärlek nånstans. Galet lågt av honom. Varför skriva igår att vi var menade för varandra? Han behöver inte tokragga på det viset på mej då, låt det bara vara oallvarliga flirtar om sex inget annat. Jag tar åt mej, jag borde inte, jag har andra, men det svider lite ändå så mina svar blev:

> 38. Är du singel? Hur skulle jag annars klara mej :p

> 39. Är du kär i någon? Jag brinner för många, för mycket o alltid

Har fortfarande inte tordas höra av mej till Magistern, men jag funderar på att göra det under kvällen… ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar