måndag 11 maj 2009

Förvirrelse total - så snabbt!

Jag törs inte! Ni vet jag, Sofie, som tar för sig. Jag törs verkligen inte. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har haft massa tankar o funderingar på vad jag ska skriva. Men allt har ju att göra med vad jag vill förmedla till honom.

Den där som Strumpans pojke tipsade om, den där om klämma in handen någonstans känns lite orumsren (shit det är nog första gången ni får höra mej säga det). Funderade på att fråga honom om han ville sova inatt, men frågan är om han kan läsa det som jag vill att han läser det. Tänkte fråga om han behövde värma fötterna mot någon, eller bara enkelt "Ligga sked?". Tänkte höra om han hade lust att rädda mej från fotbollshuliganer på onsdag genom att följa med på matchen... Ni ser! Jag har tänkt, men jag har fanimej inte gjort något. Sitter som besatt inloggad på msn och hoppas att han ska logga in.

Damn! Jag ska inte bli intresserad av folk så snabbt. Fan, måste ta mod till mej. Jag skulle ju inte köra Spelet jag skulle ju göra det jag kände för. Men vad gör man när man inte vet vad man känner för att skriva?

3 kommentarer:

  1. haha han skrev klämma in han nånstans inte handen:P

    SvaraRadera
  2. Fan, det är inte lätt när man är en sån person som får känslor så snabbt. jag är också sådan....
    men som sagt, kör hårt bruden!

    SvaraRadera
  3. Milla: Jaja, Handen eller Han det är typ samma sak, klämma som klämma ;).
    Varför vara perfekt: Jo, vi är nog ganska lika känslomässigt, så du vet du hur jag har legat hela natten och funderat på mitt nästa steg. Jag ska köra hårt men med lugn, eller det är min plan iaf :p Kraaam!

    SvaraRadera