måndag 11 maj 2009

Hjälp efterlyses!

Nu! Ja nu! Eller typ för en stund sedan då! Ja, då svarade han: ”Ja de va trevligt :-) å kanske kan klämma in dej nån gång i veckan ;-)”. Och eftersom jag inte kan släppa det där så måste jag ju överanalysera svaret. Vadå trevligt? Vadå kanske klämma in? Hur ska jag gå vidare med det nu? Ligger bollen i mina händer? Eller hör han av sig när han kan ”klämma in mej”? Jag som skulle tycka att det var trevligt att gå och se fotbollen med honom på onsdag. Törs jag föreslå det?

Kära läsare, lite input. Vad gör jag nu? Väntar? Satsar? Bjuder ut? Bjuder in? Spelar svår? Verkar lätt? Please help me!

3 kommentarer:

  1. Du vet vad jag kommer skriva KÖR HÅRT Gumman=) Klart ni ska ses igen, vart ju hockeykväll igår..kan bara luta sig åt bättre kvällar/nätter för er=) Tell me how you do it hjärtat:)

    SvaraRadera
  2. Jag ska ta o höra av mej till honom snaaart. Men jag törs inte än :s.. Tack för stöd, ni är föör goa. Kraaaam!

    SvaraRadera