måndag 11 maj 2009

Magister Mys och Fröken Ansvarsfull

Jag har gjort något bra.
Jag har gjort något mysigt.
Jag har varit ansvarsfull och mogen.

Jag har sovit hos Magistern. Men jag har ”nästan” bara sovit där. Okej vi kelade, vi myste, vi ägnade oss åt syndiga handlingar. Men vi hade inte sex. Jag har nämligen bestämt mej för att inte ta den risken längre. Inget gummi – inget sex. Sjukt svårt att motstå men jag gjorde det.

Jag gillar Magistern. Vi har skoj ihop. Vi småbråkar om allt och har bestämt oss för att tycka olika bara för att. Vi retas och gnabbas men kan diskutera saker. Jag gillar hans sällskap. Men precis som förra gången undrar jag nu om jag får se honom igen eller ej. Det är nämligen så att varje gång vi säger hejdå känns det som om han inte vill träffa mej igen. Han sa i alla fall ett ”vi hörs”. Jag vill träffa honom igen. Det vet jag.

Anledningen till att vi då bestämde oss för att träffas igår var faktiskt på hans förslag. Han sa även att jag inte skulle glömma tandborsten. Det kändes på något sätt fint att det var planerat från början att jag skulle sova där. Inte något som bara hände. Mysigt att sova bredvid någon. Mysigt att skeda. Mysigt att kyssas, pussas och få uppmärksamhet. Mysigt att ligga och prata nästan hela natten. Inte fullt så mysigt att vara toktrött idag, men jag har nåt fint att tänka på i alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar