måndag 25 maj 2009

Mr Magister - Check!

Har haft ett samtal med Magistern på msn nu. Vi ska ses! Träffas igen! På fredag! Det känns skoj, jag tror inte vi har den kemin som krävs för ett livslångt förhållande men jag tror både han och jag är medvetna om det.

Vi kan väl ses ändå. Ha roligt ihop! Sova med varandra! Ge varandra närheten! Jag gillar att vi har det så avslappnat med varandra och så tycker jag om den uppkäftiga attityden. Klarar ju inte av toffel-personer. Har en sjuk syn på tofflor. Och Ja Strumpan, jag ska försöka tona ner min syn på det hela.

Jag kan bara inte låta män tycka synd om mej, det får dom att framstå som toffliga i mina ögon. Jag kanske har dragit det aningen för långt, och det kan ha förstört många relationer men vissa är allergiska mot nötter, andra mot tofflor (och gummi)...

Ciao!


Förresten ett litet PS. Magistern sa att jag skulle sluta vara sådan paragrafryttare o komma o rida honom istället.. hmm tanken är frestande.. jäkla kvinnovecka!

2 kommentarer:

  1. svar: ja d e klockrent! :p

    lätt, här ska vi ha skandal på skandal :p

    SvaraRadera
  2. och mjölk gumman:( haha=)

    SvaraRadera