tisdag 26 maj 2009

Ibland…

Ibland springer man över saker som påminner en om tiden förr.

Till exempel när man inser att man fortfarande har sin hemstad OCH Sötfrö P’s hemstad som ”väderstäder” på Googles första sida.
Eller när man hittar de där gömda sakerna i förrådet som man sparat sen sin tid med Ryssen.
Eller när man ser en gammal urtvättad t-shirt med texten ”Tommys girl” från sin första riktiga relation.
Ibland kommer jag även på mej själv sitta och nynna på alla de låtar man har med sina olika karlar genom tiderna. Speciellt.. Fairytale of New York…
När jag duschar och ser en Dubbeldusch från Exet och en AXE från Sötfrö P kan jag inte annat än att sända dem en tanke

Ibland måste man få tänka på dåtid, huvudsaken är att man inte gräver ned sig i det… Jag är lycklig idag men gillar att tänka på det som varit! Gillar att bli påmind!

1 kommentar:

  1. Håller bara med jag =)

    kram på min lilla Stadsbo

    SvaraRadera