onsdag 27 maj 2009

Det har gnagit sig fast..

Jag kan inte förstå att jag inte bara kan glömma den där Rockern. Va fasen, jag kände ju inte ens spolingen. Men sveket sårar och försvårar bearbetningsprocessen. Varför kan jag inte bara få svar på frågan Varför?

Vad gjorde jag? Vad sa jag? Vad gjorde jag inte? Vad sa jag inte? Vad hände? Var det bara kemin som inte stämde?

Den nyaste spekulationen jag har är att han redan är i en relation men att hans tjej var borta under helgen... Men så slår det mej att han är singel på FB (o allt där är sant JA) och vem skulle ta risken att vara med på en dejtingsajt om man redan har ett förhållande? Jag vet varken ut eller in. Skulle jag nångång springa på honom så skulle jag nog inte ens ha modet att fråga honom rakt ut.

Får jag ställa tre frågor när jag dör är definitivt den ena: VARFÖR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar