torsdag 28 maj 2009

Rockweekend i sommar!

Läste något som fick mej på lite bättre tankar. Har blivit lite låg de senaste dagarna på grund av många löften och få sanningar (nej Strumpan det är inte enbart Rockweekend jag pratar om).

Läste mitt horoskop:
Fiskarna Vecka: 22 (2009-05-25 - 2009-05-31)
Gör allt du kan för att vidga ditt perspektiv. Låt inte din lycka begränsas av ett onödigt tunnelseende. De möjligheter du får finns i huvudsak utanför ”tunneln”. Släpp tanken på att saker måste ske på ett visst sätt och acceptera hur händelser naturligt utvecklar sig. Alla krafter arbetar för ditt eget bästa.



Efter ha frågat alla möjliga om de vill följa med mig på Rockweekend i sommar och fått nej eller svävande svar av samtliga så kan detta bara innebära att jag helt ska gå utanför ramarna. Se lösningen om jag skippar tunnelseendet. Jag har bestämt mej för att köpa en biljett till Rockweekend, packa en väska me sprit o lite ombyte, ta mej upp och finna sovplats varefter tiden går. Det kommer bli skoj, det blir en prövning men det kommer bli skoj!

Men nån som vill följa me? VÄLKOMNA! För allt är roligare om man har nån att dela det med senare.

1 kommentar:

  1. Jag är också fisk. Jag bör alltså också vidga mitt perspektiv. Sånt är så svårt tycker jag, så jobbigt. Fast säkert himla lärorikt.

    Svar: Åh, jag tycker väldigt mycket om Joshua Radin! Just den där låten är himla fin! Jag vågar nästan anta att du har lyssnat igenom hans nya skiva Simple Times? Jag har inte hört alla låtar men jag tycker att "They bring me to you" är helt fantastisk!

    Och det du skriver är så sant. Jag måste våga!

    SvaraRadera