torsdag 28 maj 2009

Fredag = Dejtdag

Egentligen har jag inte alls tid för en dejt i helgen. Jag ska ju flytta på måndag o hälften av alla grejer är inte ens nerpackade. Men det går liksom inte att säga nej till en dejt med Magistern.

Imorn ska vi träffas, vi ska ut o äta pizza eftersom jag i alla fall har packat ner mitt kök, o sen ska jag sova hos honom. Det är redan bestämt. Vi ska mysa, sova och ha sex, det är också redan bestämt. Tyvärr ska han upp innan klockan sex dagen efter men han har sagt att jag får ligga kvar =). Fasen varför kan inte jag o Magistern vara störtförälskade i varandra? De skulle förenkla min värld, men det skulle nog inte göra den lika spännande ;-).

Jag har bestämt mej för att inte lägga till ytterligare grabbar i min lista. Då finns ju risken att jag skulle falla för nån och det vill jag inte. Inte innan sommaren är slut. I och för sig en sommarflirt vore ju något... Hmm, jag kanske utökar listan ändå under sommaren :p

Har resor till Kreta, Dublin och London bokade. En irländare vore något... eller en flirt på Kreta, eller en romans i London eller en rocker på Rockweekend.. Oj, alternativen är för många.

Imorn är alternativet bara ett i alla fall: Mr Magister!

4 kommentarer:

  1. svar: nä eftersom jag jobbar mest hela tiden så e jag nästan för trött för att bry mig. Men nu börjar d bli lite kris haha

    SvaraRadera
  2. Londonresan blir ju inte på sommaren faktiskt! Glöm inte Jönköping!
    KramKram

    SvaraRadera
  3. Njut med magistern du.. ;) Älskar dina ord och det sett du skriver på! Du bara måste fortsätta skriva!

    Journalistlinjen för dig också?:) Har just hittat skolan jag vill gå!! Kolla- http://strombackfolkhogskola.se

    SvaraRadera
  4. Sara: Det står inget om att resorna sker i sommar, bara att de är bokade :p

    Lina: Va glad jag blir =). Har inga planer på att sluta skriva däremot finns inga planer på en journalistlinje, men kanske finns en plan om det imorgon ;-)

    SvaraRadera