onsdag 3 juni 2009

Dejt - Utgång - Flytt...

Förlåt, en alldeles för fullspäckad tid. Jag har hunnit flytta sen senast så nu sitter jag i min alldeles egna fina nya lägenhet. Men vi börjar väl berätta om helgen?

Dejten
Japp, det blev en träff med Magistern i fredags då. Trevligt, okej, men inget mer. Saknas gnista, saknas värme. Jag sov där, ja vi hade sex också. MEN, vi sover alltid rygg mot rygg. Hmm, vi kommer nog inte ses igen. Det känns inte så just nu i alla fall. Det räcker inte bara med att ha trevligt med varandra. Vart är passionen?

Utgången
I lördags var jag ut på krogen med min Blomma och hennes nyfunna grabb. Skojigt! Inte för mycket dricka, inte för lite dricka. Lättsam stämning och skoj. Gitarrgurun hörde av sig, han var också ute men på ett annat ställe. Vi bestämde oss för att mötas upp i slutet av kvällen så att han kunde sova hos mej. Myys! Det är lätt med honom. Han vet vad jag vill ha. Han vet vad jag behöver och gitarrister är jäkla fingerfärdiga alltså ;-)

Flytten
Jag bor numera längre från stan, i en mindre lägenhet, i en äldre fastighet, i ett osäkrare område. MEN! Jag bor billigare, jag har balkong i söderläge, jag har ett stort kök och jag känner att här kommer jag trivas.

Tack alla vänner för hjälpen med flytten! Måste ge min syster medalj i ikea-möbel-byggning. Det finns ingen som kan det så bra som hon.



Näe, efter dagarna som gått har jag kommit långt bort i mitt bloggläsande, så nu ska jag in och se vad som hänt med er =) PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hm....så nu är min stadsbo helt plötsligt "förortsbo" då eller?? =)

    Nice o ha dig lite närmare mig, kommer gladeligen över på en te nån dag/kväll ;)

    Massa kram på dig vännen

    SvaraRadera
  2. Förort? Ja, det här stället kanske räknas som förort. Men vi har inte lika mycke mord här som ni har i ghettot =). Så fort jag fått upp temuggarna så står det te och väntar på dej =). Kraaam!

    SvaraRadera