torsdag 4 juni 2009

Två onämnda

Jag glömde berätta om Smiley i helgen, och om Exet.. Korta tråkiga men måste ändå nämna det.

Ringde Smiley i lördags på dagen. Han tyckte vi skulle ses och hångla på kvällen. Hmm, myys! Men men, så blev det givetvis inte. Det lät tydligen inte som en lika bra idé när kvällen kom. Då fanns det väl annat som lockade istället antar jag. Jag måste inse att han inte kommer att göra mej gott. Det känns som om han inte vill säga rakt ut att han inte vill ha mej för då har han bränt alla broar. Men han vill egentligen inte ha mej. Bara som reserv. När ska jag sluta plåga mej?

Exet hörde av sig i lördags. Massa mess. Ett telefonsamtal. Han ville träffas. Erbjöd sig att bjuda mej på hela kvällen om jag kom till stammishaket. Hmm, jag var inte så intresserad av att träffa honom. Varför skulle vi ses liksom? Känner inget intresse av att träffa honom. Jag skäms för att jag varit tillsammans med honom så det finns ingen anledning att vi har kontakt med varandra. Särskilt inte när han i söndags inte ens kunde svara på en enkel fråga om lägenhet som var vår som jag håller på att flytta ifrån nu. Jäklar om jag får betala för att han tappat bort ena nyckeln..

Näe, nu ska jag ner till stan och titta på sommarklänningar trots att det är grått och regnar ute. Jag ska ju till Kreta nästa vecka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar