torsdag 14 maj 2009

Pojkarna o Männen för den här dagen då =)

Japp. En uppdatering om vad som har hänt med grabbarna i veckan då? Magistern hörde av sig i tisdagskväll. Ett tråkigt sms om att han hade utvecklingssamtal hela kvällen. Jag svarade inte. Jag hörde inget ifrån honom igår. Jag har inte sett honom på MSN sen i söndags. Jag vet ingenting. Jag orkar inte bry mej heller. Jag är en rastlös själ som tröttnar snabbt så han får höra av sig eller så hör jag av mej.. Eller jag vet inte. Framtiden visar hur det blir. Jag går inte under av det i alla fall =)

Smiley och jag ska träffas ikväll. Den där dejten. Hmm, känns lite konstigt att ha bestämt nåt sådant. Det är som att jag inte riktigt tror på det förrän jag får det bevisat. Jag har svårt att tro på saker han säger ibland. Det är väl inte så konstigt heller. Men jag är så jäkla attraherad av honom att jag inte kan sluta hoppas. Vi får se om han kommer ikväll, han sa att vi skulle ses ikväll i alla fall. För bara några minuter sen betämde vi det, men så sa han även hoppas inte för mycket när jag sa att jag hoppades vi skulle ses läääänge. Hmm..

Annars ska jag på dejt med en ny förmåga på lördag. Japp, en rocker från huvudstaden. Lagom lång, god kroppsform, mysig att prata med, härlig att ha konversationer med, charmig OCH vi har i stort sett identisk musiksmak =)…

Det verkar som att hela mitt liv går ut på att bara dejta massa pojkar, grabbar, killar, män, karlar, boys.. Ja det verkar ju verkligen så. En förklaring kanske? Jag tycker bara det är sjukt kul att träffa massa folk och eftersom jag inte har nån som binder mej så anser jag att det här är ett riktigt gott tidsfördriv. Damn me bara som har så lätt att falla. Det är faktiskt så att jag kan gilla massa människor för mycket samtidigt… Min okomplicerade natur blir helt plötsligt jäkligt komplicerad då.

2 kommentarer:

  1. Jag säger fortfarande: You go girl !!! :D Klart man ska ha ett gott tidsfördriv! Puss o kraaam

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Det är för härligt att du alltid finns där med goda ord eller bra råd! =) Pussen på dej me!

    SvaraRadera