torsdag 14 maj 2009

Utfallet av dejten med Smiley

Japp, nu har det hänt. Nu har vi haft vår första dejt och jag hoppas absolut det blir fler. Ingen puss idag, ingen kyss idag. Ska jag tolka och överanalysera det?

Okej så vad gjorde vi då? Han kom och hämtade mej i caben, vi åkte ner till stan. Köpte glass, satte oss på bryggan vid ån. Vi njöt av det fina vädret och varandras sällskap. Smågnabbades, retades, log och skrattade.

Vi pratade - om allt typ. Allt från min tidigare hjärntumör till att skaffa barn, gifta sig, fotboll, helgunderhållning, uppfostran, vuxenpoäng, matlagning, flyttar, döden, karriär, jobbromanser, hur han skulle passa i guldtrikåer. Vi kom till och med på ett Superhero-namn för honom. Tyvärr kan jag inte förtälja vad det blev eftersom namnet innehåller hans riktigt namn.

Han värmde sina händer på min mage och skuggade mej så jag inte behövde få solen i ögonen när vi låg där på bryggan. Han skjutsade hem mej, vi satt kvar i bilen, fortsatte prata.... nu är jag hemma.

Skulle jag ha försökt mej på en puss? Han ville ju att jag o Strumpan o hennes grabb skulle hitta på något nångång. Är det en dubbeldejt förfrågan? Vi har i alla fall bestämt oss för att ses om ett par veckor igen *längtar*

4 kommentarer:

  1. Låter som en supermysig dejt! Lycka till och kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Men åh.
    Visst är dejtande mysigt? Man blir helt glad.
    Håller tummarna för att det blir bra.

    SvaraRadera
  3. Ja visst var det mys allt, men nu är det ju glömt när nya förmågor har uppenbarat sig ;). Kanske kommer Smiley igen, kanske inte.

    SvaraRadera