måndag 18 maj 2009

Mys i huvudstaden med den nya förmågan

Vill ni veta hur det gick med den nya förmågan i helgen? Hade jag skrivit det här igår så hade jag sagt att allt gick perfekt och att det här var något jag trodde på. Att Rockern va nog den rätta för mej och att det inte finns nån idé att dejta någon annan för nu hade jag hittat nån som hade gjort för goda intryck på mej.

Idag då?
Ja, då skriver jag inte samma sak. Han skulle ju nämligen höra av sig efter fotbollen igår och jag har fortfarande inte hört nåt trots att jag skickade iväg ett sms sent igår kväll. Varför? Jag vägrar tro att han inte tyckte det gick bra för det gick jäkligt bra. Jag vill inte tro att han inte är intresserad. Jag får avvakta till kvällen utan att gå under för att se om vi hörs. Han vet ju att jag är sjukt allergisk mot tofflor, han kanske bara vill visa att han inte är nån?

Okej, ska jag berätta om själva dejten också då?
Vi möttes upp utanför den stora stationen i huvudstaden. Gick genom Gamla Stan, tog en öl (trots min nyktra månad som jag har nu). Jag får ju dricka en öl om jag ska på dejt och det visste han om så det var liksom okej med den där första ölen. Så kom vi överens om att vi kunde dela upp dejten i flera dejter så skulle jag få dricka mer :o (Karaktär? Jag? Oja!). Vi gick vidare till Söder, tog en bit mat på ett mysigt ställe och ett par öl. Gick till puben bredvid, tog ett par öl till. Fortsatte så på några ställen..

I alla fall fick jag ett sms när vi var inne på fjärde ölen. Messet var från honom, när han var på toa. ”Är det för tidigt för en puss?”.. Hihi, tyckte jag va lite mysigt, så jag svarade att han fick väl komma tillbaka och se ;-). Sen dess pussades vi konstant hela kvällen =). I söndagsmorse när vi vaknade erkände han att han inte alls hade varit på toa, han hade stått bakom mej o iakttagit hur jag reagerat på messet. Hihi! Jag sov alltså där, ganska oskyldigt, mest mys och sömn och massa pussar o kyssar och gos. Vi borstade tänderna ihop och knäppte massa kort på oss i hans badrum för att föreviga den första kvällen liksom ;-). Vi vaknade redan vid åtta i söndagsmorse men låg ändå i sängen till halv tre, myste, pussades. Han flätade in sina fingrar i mitt hår gång på gång. Vi pratade en massa, så lätt men inte för avspänt. Han ska komma till mej på fredag, en evighet men vi får överleva.

Frågan är ju. Kommer han att komma? Kommer vi att höras? Upplevde han detsamma som jag gjorde?

Ni kommer få en uppdatering. Smiley, Magistern, F.S., Gitarrgurun. Släng er i väggen för nu är Rockern här =)

7 kommentarer:

  1. Han kommer komma, han kommer messa, du kommer le hela kvällen, du kommer ha en sjukt avis vän i helgen=)

    SvaraRadera
  2. Fan vad underbart. Klart att han hör av sig!

    SvaraRadera
  3. Jamen, det här låter juh sketabra! :)

    SvaraRadera
  4. Gud vad jag hoppas att du kan ha is i magen nu och inte höra av dig mer. Jag vet att det är lätt att hitta argument FÖR att höra av sig, men om han sagt att han ska göra det så får han göra det. Annars finns risken att du hamnar där jag är, i manipulationens träsk där man tuggar i sig all förnedrande behandling och ser sig själv försvinna ner i kloaken typ. Vill han ha dig så hör han av sig. Och jag hoppas som fan att han gör det! KRAM

    SvaraRadera
  5. Karin & Helén: Jag e inte så säker på att han kommer att göra de.. tvivlar mer och mer.

    Varför vara perfekt..: Det låter jättebra, det var jättebra, men är det det fortfarande?

    Fröken Framtid: Jag kunde inte låta bli, han har ett järngrepp om mej och det råkade flyga ett sms från telefonen, utan svar dock. Varför är du så mycket förnuftigare än mej? Borde lyssna mer på dej =)

    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  6. jag har lärt mej att Fröken Framtids kommentarer alltid är till nytta! Puss på er båda!

    SvaraRadera
  7. Fan fan fan. Känslan som kommer efter det där sms:et utan svar är så jävla tung. Det är därför jag ofta låter bli att skicka dom. (ofta=ibland, men inte alltid)
    Nästa gång gör du annorlunda.

    "Om man gör som man alltid har gjort, då kommer man få vad man alltid har fått", sa nån smart. Mitt nya livsmotto.

    SvaraRadera