onsdag 20 maj 2009

The End...

Jag vet inte vad jag ska säga. Vet inte vad jag ska skriva. Vet inte hur mycket mer jag orkar bjuda på mej. Jag vet inte vad jag gör för fel. Vet inte vad som går fel. Jag vet bara att nu känns det som jag inte orkar med någonting alls mer.

Visst jag har lätt att falla handlöst. Jag har lätt för att tappa kontrollen totalt när känslor blir inblandade. Men jag har också lika lätt att resa på mej igen efter ett fall.

Den här gången känns det inte alls lika lätt. Jag kommer inte upp. Har försökt kravla mej upp. Har försökt släppa det. Har försökt att tänka framåt och glömma det som var. Men jag kan inte. Vet inte vart jag ska ta i. Det finns inget nytt trappsteg i närheten. Jag står på en avsats och det finns ingen ny att sätta ner foten på. Hur länge kan jag hålla balansen här? Hur länge vill jag hålla balansen här?

Jag tar en paus nu, orkar inte skriva. Måste fokusera. Jag kanske kommer tillbaka imorgon, jag kanske kommer tillbaka om en månad. Jag kommer tillbaka men just nu orkar jag inte….

3 kommentarer:

  1. Säg efter mig: Jag är bra oavsett vad han tycker.

    SvaraRadera
  2. Men vännen! Nu vill jag veta vad som har hänt.. Och med vem. PUSS O KRAAM.
    Faller man så reser man sig igen, det har vi ju gjort tidigare =)skrev du till mej. Och det gör du!

    SvaraRadera
  3. Ni är för goa båda två =). Jag kommer inte kunna hålla mej från bloggen. Klart jag måste berätta vad som här hänt. Ville bara inte att nån Rocker som jag inte känner skulle göra sådana intryck på mej. Det är bättre idag, vi reser oss alltid =). Puss o kram på er! Det kommer en förklaring här senare idag till vad som hände, o så kommer en uppdatering om vad som kommer att ske ;)

    SvaraRadera