fredag 8 maj 2009

Vem är vem?

Charmy – En vän. Han hör mej, han ser mej. Slumpen har fört oss samman. Han har sambo sen många år tillbaka och ”lever genom mej”. Han ger mej trygghet och komplimanger och jag pratar om singelliv, Det blir många koppar kaffe, men man kan aldrig veta när med honom.

Exet – Karln jag bodde med, han som jag aldrig riktigt älskade men som ändå blev en del av livet. Ett kort tag, ett uselt tag. Vi var inte i samma division. Jag är ganska så mycket bättre än honom.

FS – En tillfällig relation som har varit lite från och till. Han var singel och jag var singel första gångerna vi träffades. Sen hade han sambo och vi sågs ändå. Nu är vi båda singlar och jag är inte intresserad av att träffa honom längre men vi har lite kontakt då och då.

Gitarrgurun En som kastade bort mitt hjärta för ett par år sedan. Han har bett om ursäkt för det, jag har mottagit ursäkten och vi har bra sex idag. Inga känslor bara sex.

Magistern Han som är 11 år äldre men som jag själv tycker möter mej på en jämn nivå. Det finns dock ingen glöd, ingen passion, inga känslor. Vår relation kommer dunsta för att försvinna helt.

Rockern – Den där Rockern som jag träffade på en 23 timmars lång dejt. Han som flätade mitt hår med sina fingrar och som jag knäppte kort ihop med när vi borstade tänderna. Rockern som sen tokignorerade mej och låtsades som om jag var luft för att flera veckor höra av sig igen. Samma dag som vi skulle ses andra gången började han tokignorera mej igen. Nu har jag brytit upp alla kontaktvägar till honom. Vill inte att han ska ta mera plats i mitt liv.

Ryssen En stor kärlek för några år sedan. Det var passion, det var glödhett men det fick ett drastiskt slut. Han visade mej vad äkta kärlek var och det är jag honom evigt tacksam för. Han finns fortfarande i tankarna och kommer alltid att finnas där.

Smiley Tvåbarnspappan. Han som håller på att flytta ifrån sin sambo. Tre månader tog Han på sig innan jag fick den första kyssen. Attraktionen mellan oss är farlig. Något som aldrig kommer leda någonstans men som jag inte kan motstå.

Sötfrö P – Mitt distansförhållande som bara höll dryga månaden. Jag var kär, jag var förälskad. Han var det inte. Jag tänker på honom fortfarande och vi har lite sporadisk kontakt fortfarande. En av dem som fick gästroll i mitt liv och som gjorde intryck.

1 kommentar:

  1. Precis vad man behöver för att hänga med i svängarna:)

    SvaraRadera