måndag 8 juni 2009

Den fysiska och den mentala resan

Packat, fixat o donat inför resan nu. Måste packa om. Vem behöver fem klänningar och sju linnen för en resa på en vecka? Vem behöver sex par skor och 2 kjolar och 4 par byxor av olika slag? Shit va jag är dålig på att packa..

Jag och Strumpan har kirrat högtalare och solskydd i alla fall. Jag har kastat in massa bra musik i telefonen och peppat mej mentalt. Efter helgens alla skavsår så behövs det en riktig fotvårdstimme ikväll.

Det är inte bara den här resan jag ska påbörja nu. Jag ska även påbörja resan med att finna mej själv igen.

Känner att jag tappat mej själv någonstans på vägen under våren.
Känner att jag blir mer påverkad av omvärlden än vad jag vill bli.
Känner att jag inte längre kan bekräfta mej själv på samma sätt längre.
Känner att jag behöver ta mer ansvar över mej själv och mina handlingar.



Dagens: Rockweekend är fixat, åker med bästaste killkompisens kompis och hans arbetskamrater. Biljetter blir efter skatteåterbäringen.. Wiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar