söndag 28 juni 2009

JAG HATAR

Om jag inte hade vätskebrist imorse på grund av baksmällan från gårdagen så har jag fanimej det nu. Hatar att gråta över människor jag inte känner men de fortsätter bara rinna idag och jag kan inte göra något alls åt det.

Jag hatar att bli berörd
Jag hatar att känna
Jag hatar min emitionella livsstil
Jag hatar folk som dömer mej
Jag hatar att alltid behöva finnas där för andra
Jag hatar att alltid tas förgivet
Jag hatar att vara den positiva, glada virvelvinden
Jag hatar att finnas till


Jag ska bli bitter och jag ska sluta skänka andra glädje. Jag ska sluta ställa upp och jag ska sluta känna!

3 kommentarer:

  1. Jag tycker så mycket om dig, oavsett vilket humör du är på, oavsett vad du gör. Och jag dämmer dig inte, tvärtom är jag väldigt avundsjuk på dig. För du VÅGAR!! För du ÄR!!

    Jag förstår din känsla idag, och jag tycker synd om dig. Det är INTE DIG, faktiskt. Det är helt klart han. Absolut. Våga banne inte tro nått annat!!

    Massor av kram till dig vännen

    SvaraRadera
  2. Liten - Tack, jag får så dåligt samvete när jag klagar över mina småproblem när jag vet hur du har det. Jag borde vara tacksam för att jag är frisk men istället klagar jag över människor som behandlar mej illa. Jag kunde ha haft det värre, tyck inte synd om mej. Lägg energi på dej själv istället, ge dej själv mer uppmärksamhet än vad du gör idag. Du förtjänar att må bättre och jag ska fanimej sluta klaga över skitsaker. Kraaaam!

    SvaraRadera
  3. Man kan inte vara på topp jämt. men jag förstår dina ord. Hur du känner dej. Jag känner inte "Liten" och även om dina problem kanske inte är större, så får man tycka synd om sig själv. det är tillåtet. :) KRAAAM

    SvaraRadera