tisdag 9 juni 2009

Nänä, inte sova!

Jag har gett upp mina försök med att sova nu. Får sova på flyget. För mycket som snurrar! Och det är faktiskt inte Rockern som snurrar mest utan en helt annan grej som jag inte borde bry mej om alls men gör det ändå.

Gillar inte att bli dömd! Det sårar... Fick ytterligare bevis nyss!


Förresten har jag varit upp tio gånger under tiden jag försökte sova. Tror jag fått urinvägsinfektion och jag som snart ska åka. Vårdcentralen när dom öppnar då. Undrar om de finns snabbkurer för sådant?

3 kommentarer:

  1. Du är underbar, snäll, omtänksam, härligast, finast, bästa självförtoendet..Jaaa du är helt enkelt den BÄSTA=)

    SvaraRadera
  2. Ring 1177 dessutom så brukar dom räkna urinvägsinfektion som akut så man kan få komma på en gång och så får man tabletter som hjälper efter typ 1-2 timmar :p

    SvaraRadera
  3. Karin: Tack vännen! Älskar dej massa jättemycket!

    Sara: Fixat, har fått allt jag behöver, hoppas jag är bra om några timmar =)

    SvaraRadera