söndag 26 juli 2009

En fylld helg på många sätt

Så jävla sliten. Så jävla seg. Så jävla bakis. Så jävla mycket värt det.

Jag har sjukt mycke gjort bort mej för Rockern. Varit en dryg jävel som hörde av mej med massa mess i fredags. Detta resulterade till att jag i lördags insåg att vidare kontakt med honom kommer bara förstöra för mej. Jag har tagit bort alla kontaktvägar till honom nu. Jag vill inte kunna kontakta honom det kommer bara förstöra för mej. Han har inte längre nån insyn i mitt liv och jag har ingen insyn i hans. Det är bäst så. Jag är värd såå mycket bättre.

Annars var fredagen en skojig kväll. Det blev Sleaze i Stockholm. Inte så mycket som jag hoppades på men ändå en del. Hade kunnat varit där längre men så blev det inte. Jag kom hem halv nio i lördagsmorse. Lagom sliten och mör. Sova några timmar för att sen fortsätta igår kväll.

Igår var det nämligen fest hos Bästaste. Han och hans nya vänner och jag. Vi hade det riktigt jäkla gott. Bästaste är övertygad om att hans vän är som gjord för mej. Det resulterade i en sömnlös natt med ansträngande aktiviteter. Är helt slut idag men fan så värt det. Fått utlopp för alla mina lustar nu. Och jag som inte ens brukar gilla fyllesex. Han är en härlig filur den där. Bästaste har gott omdöme, han vet vad som är bra för mej. Han brukar ha rätt.

Näe, nu måste jag vila lite igen. Ciao!

4 kommentarer:

  1. Helt rätt att du lagtner Rockern, han är inte värd dig!!

    SvaraRadera
  2. Han är verkligen inte värd mej. Varken i tanke eller handling. Nu är han borta! =)

    SvaraRadera
  3. Svårt att få plats med en ny bil i garaget om den gamla fortfarande står och tar plats.
    Men jag tror minsann att du fått ut den gamla.. iaf ut på garageuppfarten ;-)

    SvaraRadera
  4. Latja: Det har du ju alldeles rätt i, härlig liknelse ;-). Den gamla bilen tar fortfarande plats men jag vet att den kommer skrotas. Jag vet att den är på väg att försvinna så därför provkör jag andra tills platsen i garaget är ledig ;-)

    SvaraRadera