torsdag 23 juli 2009

När ska tankarna på honom försvinna?

Idag har jag varit sjukt svag för honom. Idag har tankarna kretsat runt Rockern hela tiden. Allt påminner om honom idag. Allt kan kopplas till honom idag. Jag vet inte om det här är nån sorts oro som vuxit fram för att jag ska till huvudstaden imorn.

Vad är chansen/risken att Rockern skulle vara på samma ställe som mej? Ingen alls egentligen..

Ändå tänker jag ut scenarior för vad som skulle kunna ske om vi sprang ihop med varandra.
Ändå funderar jag på vad jag skulle säga till honom om vi träffades
Ändå funderar jag på om jag skulle kunna ignorera honom om vi sågs
Ändå funderar jag på om han skulle hälsa om han såg mej

Jag vill inte att han har den påverkan på mej. Jag vill inte oroa mej över saker som med största sannolikhet aldrig kommer att ske.

Ibland märker jag att jag hoppas att vi springer på varandra, ibland skrämmer det mej som fan.

Imorn ska jag bara försöka slappna av. Lyssna på Sleaze. Och ha galet kul i vår huvudstad. Joina?

2 kommentarer:

  1. Men GU` så jag känner igen dom där kännslorna, tankarna. Precis så är det ju för mig med. Hela tiden.
    Jag förstår precis vad du går igenom, hur du känner, mår med allt detta. Och fasen va skönt det känns att veta, att jag inte är den enda som har svårt att släppa.....

    Ska ta mig i kragen, och bjuda över dig på en vin-och prat- kväll =)

    Ha en heeeelt uuuuunderbar kväll hjärtat, puss på dig ;)

    SvaraRadera
  2. Att man alltid ska snöa in så i personer som inte är värda ens uppmärksamhet. Men nu är det slut med det. Jag har förstört allt, och det känns på något vis bra.

    Vin, Kaffe, Te! Vad som helst går bra bara vi ses snart =)! Puss!

    SvaraRadera