måndag 20 juli 2009

Kärleksförklaring

Idag har jag fått en kärleksförklaring. En riktig sådan. Jag försökte förklara att jag är typ den sämsta att falla för eftersom jag inte tror på sådant längre. Hmm, det köptes inte riktigt.

Jag tycker inte om kärleksförklaringar. I alla fall inte om dom kommer från Ex. Jag är dålig för honom det vet jag. Jag hoppas bara att han ska inse det också. Och eftersom jag inte tror på kärlek så är jag givetvis inte kär i personen i fråga. Kommer inte bli det heller trots att min mamma skulle bli så glad då. Hon älskade nog honom mer än vad jag gjorde.

Jag gillar ju bara BadBoys och han är ju en lugn och rar kille. Det passar inte i min bild.

Sorry...

4 kommentarer:

  1. Oj , du kommer nog ångra dig en vacker dag . Jag var precis likadan innan jag träffade min kille . Jag ville ha det jag inte kunde få ..
    Men Emil han kämpade för mig , & jag gav honom en chans . Jag ångrar inte det beslutet för fem öre . Jag lovar dig !
    Men följ ditt hjärta , så ska du se att livet går som du vill :)
    Lycka till !

    SvaraRadera
  2. Så kan det vara ibland. Gillar också badboys, de är mer spännande =)
    Men har du verkligen förklarat för den här personen att du inte tycker om han på samma sätt?

    SvaraRadera
  3. Wictoria - Jag tror inte jag kommer att ångra mej. Jag har ju varit tillsammans med killen tidigare och jag är inte kär. Känns ganska tråkigt att vara tillsammans med någon bara för att han är snäll och rar. Jag söker passion. Jag är hellre själv än i ett förhållande utan passion. Så jag följer mitt hjärta och en dag kanske en riktigt kärlek ringer på dörren =).

    Jaquelen - Jag har förklarat, en massa gånger. Han förstår säger han men han önskar ändå att jag nångång kunde förälska mej i honom igen. Det kommer inte att ske och det har jag sagt flera gånger. Så jag har absolut gjort det klart för honom =).

    SvaraRadera
  4. Hmm då är det ju genast svårare att han inte fattar :/
    Men du man borde nog kolla vad man har i kylskåpet oftare ;P
    HAr du haft en bra dag då?

    SvaraRadera