söndag 2 augusti 2009

I torsdags natt sov jag inte..

Då var Masen hemma hos mej. Vi låg och pratade hela hela natten. Om allt. Om inget. Han är ödmjuk. Han är en fin människa. Men jag vet inte. Vet inte vad jag inte vet. Jag vet bara att jag inte vet.

Helgen har spenderats med underbara vänner från förr. Har varit i Jönköping och haft en underbar helg. Vi dansade till schlager och gamla discolåtar från högstadiet. Vi pratade om då, vi pratade om nu. Vi skrattade, vi skvallrade och vi drack. I lördags firade vi Mystösen som fyllde år. Vi grillade, spelade spel och drack vin och pratade en massa.

Alldeles för trött för att orka berätta mer just nu. Nätterna med Masen tröttar ut mej eftersom vi inte sover. Vi har så mycket att prata om, vi har så mycket att utforska, så mycket att göra. Sen en helg fylld med alkohol och aktiviteter gör att man är galet slut.

Men; en sak kan jag berätta. På onsdag ska jag hem till Masen igen för att se på film.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar