måndag 3 augusti 2009

Blomman har återvänt



Såhär borde det se ut hos mej varje dag men det gör det verkligen inte. Borde kanske bli bättre på den biten men när ska jag ha tid för det?

Min Blomma har kommit hem idag så nu ska hon sova här. Vi har så mycket att skvallra och prata om. Hon har ju knappt hört något alls om Masen. Liten som världen är vet ju hennes pojk vem han är. Inte känner men han har har träffat honom. Liten värld, de kommer ju från helt skilda håll i Sverige.







Masen kommer inte hem förrän på onsdag men senast idag fick jag höra att vi skulle hitta på något. Han ska bara repa först. Masen kan ju nämligen sjunga, och han gör det i ett band. I Bästaste band. Låten han sjöng en bit från i torsdags natt =)




1 kommentar:

  1. Du är min blomma, strålar upp min vardag=) Love you so much that much isn`t enough;)

    SvaraRadera