torsdag 26 november 2009

Ska jag berätta?

Om intervjun som jag är på väg till nu? Tjänsten jag trodde hade glidit mej ur händerna men som har väckts till liv igen? Eller ska jag berätta om "intervjun" imorgon? Tjänsten som jag ändrar uppfattning om med jämna mellanrum? Just nu känns den mest lockande.

Eller ska jag berätta om dejten jag har ikväll? Den första nätdejten jag har sen Rockern fanns med i bilden?

Skulle också kunna berätta om den gamla kontakten som hörde av sig idag? Men han är ju tråkig så det är inget skoj att berätta.

Ska vi göra så att jag berättar efter helgen om intervjuerna och dejten? Vi får se om jag är fullt upptagen med annat eller om jag gör det ;-)

3 kommentarer:

  1. Du berättar vare sig du vill eller inte, det är en order! :P

    SvaraRadera
  2. Hihi! Jag kan avslöja redan nu att natten spenderade jag inte hemma i alla fall =).

    SvaraRadera
  3. Ja nu får du verkligen uppdatera och berätta ALLT!! =)

    SvaraRadera