lördag 19 december 2009

När man spelar korten rätt får man högre utdelning

Igår var jag och köpte ett par nya stay-ups för att lura hem CC ikväll. Vad gör man inte liksom? Men så kom jag på att det går liksom inte riktigt att ha dom ikväll. Jag ska ju nämligen fira jul med pappa och klänningen jag tänkte ha är för tight för att kunna bära dessa under. Ska jag nu slopa stay-ups eller byta klänning?

Han är massa mys och han får mej att bli bra. Han lyfter fram allt det bra i mej. Men även de sämre sidorna ser han som goda egenskaper. Han gillar mitt sätt att dricka. Han gillar att jag tar så lätt på saker. Han gillar att jag kan The Game och kör neggar när jag vet att det passar sig men att jag utan problem kan överösa honom med komplimanger mellan varven. Iofs, jag vet inte vad det finns hos mej som inte går att gilla? Jag är ju älskvärd på alla vis ;-)

Igår frågade han mej om vi skulle fira nyår ihop. Jag sprack. Dog lite. Kan inte. Det första jag tänker på är mitt nyår med Ryssen. Efter så många år sitter det fortfarande i och jag vet inte om jag är redo att fira nyår med CC ännu.

Jag vill, men törs jag?
Jag vill, men kan jag?
Jag vill, men borde jag?
Jag vill. Visst fan ska jag!

Som sagt, förmodligen ses vi ikväll. Det blir nog mer prat om det då. Ska ju fira jul med far och jag får se när jag kommer därifrån.

Snart blir det skumbad här hemma. Supermys. Jag älskar mitt badkar och jag har äntligen blivit av med den där jäkla skitkombon som skulle bo med mej hela december. Hon är utslängd och jag njuter av att bo själv =)

Mys på er alla goda!

2 kommentarer:

  1. vad roligt att det går så bra med CC! :)
    Och vill han fira nyår med dej, så är det ju ännu bättre!!!
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. VVP: Det känns jättebra men superläskigt :S...Oj oj, trots att man faller mellan varven så tycker man ändå att det är superläskigt när man gör det. Borde man inte bli van snart? ;-) Puss o kram!

    SvaraRadera