söndag 13 december 2009

Dejten blev fantastisk på alla vis... Va ska jag säga liksom?

Han sände mej en inköpslista på fredagen. Jag skulle köpa maten. Han skulle köpa vinet. Vid sextiden dök han upp. Inte med en flaska vin utan en BiB. Helt min stil...Och gissa vilken gentleman.. och vilken kock.. Jag fick inte hjälpa till. Jag blev placerad med ett glas rött.

Fantastiskt god mat. Fantastiskt goda samtal. Fantastiskt gott sällskap. Fantastiskt sex!

Jag har givit upp. Jag har ingen valt. Klart jag måste få falla för nån som är så underbar. Särskilt eftersom han börjar falla för mej me.. Vi har nog blivit lite betuttade i varandra men försöker att gå lugnt framåt ;-)

Helgens betyg enligt mej: Fem solar
Helgens betyg enligt CC: Fem getingar och ett plus

Ni förstår vilken storartad helg vi haft ;-)

4 kommentarer:

  1. Hihi, tack Ulrika. Men än vet jag inget om hur det kommer gå. Vet bara att jag mår mys just nu ;-) Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Underbart tjejen!! :) Mår du bra av det, så är det bra! kram

    SvaraRadera
  3. Jag sitter med ett leende på läpparna och nickar instämmande.
    Ja, du verkar ha haft en toppenhelg =)

    SvaraRadera