torsdag 14 januari 2010

Att få saker utan att be om det

Tack för att ni höll tummarna kära bloggisar för det gjorde ni väl ;-)? Intervjun idag gick alltså bra =). Jag har gått vidare för intervju 3 som kommer i nästa vecka. Shit, hur många intervjuer ska man gå på för ett och samma jobb egentligen? Jaja, hoppas det här blir sista och att det går bra.

Klarar inte av att vara hemma längre. Börjar känna att jag förlorar i värde för varje dag som går. Det är när man börjar känna så, det är då det blir farligt. Man hamnar i ekorrhjulet from hell. Man tappar tron på sig själv. Än är jag inte där men ibland känns det som att det är dit jag är på väg.

Vet ni mer vad som har hänt då? Henrik Fexeus är min nya idol och idag gjorde han mej en tjänst. Jag satt och läste "När du gör som jag vill" på tåget idag och fick en briliant idé om hur jag skulle få CC att vilja träffa mej. Efter några mess fram och tillbaka så föreslog han att vi skulle mötas upp på stan och jag behövde inte ens fråga honom ;-). Möttes upp med enbart en kram men sa hejdå med en kyss ;-).

Vi ska väl träffas imorn. Det ligger i hans händer ;-)

6 kommentarer:

  1. Den boken är jättebra! Man lär sig faktiskt något vettigt. Han blev min idol också för några veckor sedan.

    Han har även skrivit "konsten att läsa tankar" som är jäkligt spännande. Härnäst tänkte jag kasta mig över "Alla får ligga".

    SvaraRadera
  2. Låter som en bok som många av oss bloggerskor borde läsa, alla vi som träffar män som inte gör som vi önskar he he he. Bra tips där;)

    Härligt att intervjun gick så bra och jag håller tummarna inför nästa =) !!
    Va jobbigt att det är så många intervjuer som måste hållas!! Nervositet och väntan gång på gång liksom!!

    Har förresten bjudit in dig till min blogg nu =)

    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Antar att det e hotmail du har? El finns det nåt som heter h-mail?

    SvaraRadera
  4. Grattis och självklart fortsätter vi att hålla tummarna =)

    Blev även nyfiken på författaren och ska nog kolla upp honom.

    Ha en härlig helg nu.

    SvaraRadera
  5. Linnea: Jag har också läst "Konsten att läsa andras tankar" men jag uppskattar den här boken mer =). Alla får ligga ligger också i kö hos mej =). Kram!

    Metalbruden: Tack för inbjudan, nu ska jag ta mej an din blogg efter helgen =). Alla borde läsa hans böcker och har du inte läst "The game" av Neil Strauss så finns det mycket att lära där också ;-) Massa kram!

    K: Tackar =)! Du måste kolla upp Fexeus genast ;-) Trevlig helg på dej också och massa kramar!

    SvaraRadera
  6. Kan du inte berätta lite mer konkret vad din idé gick ut på? Man blir ju nyfiken på alla tips som kan användas på bångstyriga män :)

    SvaraRadera