tisdag 12 januari 2010

Idag gjorde jag slut med jobbet

Jag har gjort slut med gamla jobbet idag. Lämnat in allting förutom mobilen som jag köpte ut. Småsnackade lite med chefen och fikade med gamla kollegorna. Det känns lite konstigt att inte vara en av dem längre. Allt verkar ha rullat på som vanligt sen jag slutade. Jag får lite känslan av att jag inte behövdes trots att jag vet att det inte är sant, men det klarar ju sig så bra utan mej nu..

Förresten, intervjun i torsdags då? Jag gick vidare till omgång två så nu är det intervju på torsdag igen. Jag behöver några tummar från er då ;-)

Vad gäller CC, mitt gos, mitt mys så flyter saker i saktare tempo. Good or Bad? I don't know men jag har förstått mej på balansen i alla fall och idag messade han mej först ;-). Han kanske har tagit åt sig av det jag försökt förklara för honom. Jag hoppas det. Jag har hintat honom uppenbart med meningar som avslutas med *hint* eller *pik*. Karlar läser ju inte mellan raderna.

Men CC verkar läsa mellan raderna, ibland alldeles för mycket. Hmm, jag trodde inte killar snockade runt på Facebook men det gör han tydligen och han står för att han gillar att spionera. Nu får jag passa mej för vad jag skriver där :s...

Vi ska snart åka på kryss tillsammans =). Bara han och jag. Det måste ju betyda något kan man ju tycka i alla fall. För mej betyder det mycket i alla fall. Jag tror vi kommer att ses på fredag. Han har nämligen frågat mej om jag har planer, han har inga. Hmm, väntar fortfarande på att han ska säga att han vill hitta på nåt ;p

Jag hittade mina handklovar under sängen så bäst för honom att han kommer hit på fredag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar