torsdag 21 januari 2010

Han snubblar lite

Inatt kom CC till mej. Full som en kastrull men gos som en aprikos. Jag har knappt sovit en blund men lyckades ändå genomföra intervjun idag och jag tror det gick bra. Håll tummarna för mej =).

När jag återvände hem strax efter tolv så låg den söta fortfarande och sov så jag kunde krypa ner bredvid honom o gratta honom ordentligt på hans födelsedag. Jag hade sådan vånda för hur jag skulle fira honom. Det blev något enkelt bara. Eftersom han uppenbarligen inte kan planera sin tid som jag vill så köpte jag honom en kalender som jag bokade in dejter med mej i ;-), bara ett par stycken men ändå =).

Han har även erkänt att han snubblar flera gånger om dagen för mej. Han vill inte använda ordet falla, men snubblar gör han jämt =). Han säger att vår framtid beror på mitt tålamod så uppenbarligen är han inte redo att springa in i det här än i alla fall. Jag kan absolut vänta, vi har ju trots allt inte träffats särskilt länge. Men när han ber mej visa tålamod så känns det som att det kan bli väldigt långdraget :s...

Sände honom ett grattiskort med posten igår. Tydligen det enda han fick så nu kommer han inte glömma mej i första taget, men det skulle han ändå inte göra ;-)

5 kommentarer:

  1. Låter toppen!!
    Och jag håller tummarna för jobbet!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för jobbet!!

    Att han snubblar är ju toppen!! Lite lättare att ge någon tid när man vet att känslorna går åt rätt håll. Ha lite tålamod så ska du se att detta blir kanon =)
    Jäkligt bra present du gav förresten...praktisk, humoristisk och romantisk..allt i ett =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh TÅLAMOD nu igen. Jag förstår precis vad du menar. Hur länge menar han egentligen? Hur länge är länge? För honom och för dig? Har ni samma tidsperspektiv. Och man kan inte ställa just de frågorna till honom för då pressar man ju honom.

    Men vet man vad man väntar på, och avsikten är att väntan ska bära frukt och förvandlas in till allt man vill ha, så borde det bli lite lättare att vänta va? (Har inte svaret därför ställer jag frågan...)

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Klart att han snubblar för dig =)

    Och vilken underbar present. Mycket fyndig!!

    SvaraRadera
  5. VVP: Tack sötnos, dina tummar var till god hjälp =)! Puss!

    Metalbruden: Tack för dina tummar, det gick ju hela vägen =)! Skoj att du gillade presenten, jag tyckte också den var lite bra ;-) Massa kram!

    F&K: Alltså det där med tålamod är helt jäkla omöjligt. Hur hanterar man det? Hur blir man bättre på det? Men jag försöker. Man får bita sig själv lite i armen för att försöka ha det där tålamodet. Kan vi inte bara stryka ordet ur ordlistan? ;-) Stor KRAM!

    K: Så söt du är, det är lite svårt att inte snubbla för mej ;-)! Kramar!!

    SvaraRadera