fredag 22 januari 2010

Den fantastiska sidan av livet

Jag mår fantastiskt. Jag mår underbart. Tänk om 2010 till och med blir bättre än 2009? Satan så härligt det skulle vara =).

Mys-CC sov hos mej inatt. Vi drack lite vin och myste en hel del. Han är för underbar och jag kan inte sluta le när jag är med honom. Fantastiske, underbare man! Vi bokade kryssen också så på måndag åker vi båt. Bara han och jag. Ska bli riktigt mys. Jag får inte nog av honom.

Vet ni vad som händer nästa måndag då? Jag åker ner till Malmö för att börja jobba =D. Underbart, jag fick jobbet! Introduktion i Malmö och det ska bli riktigt spännande och skoj. Jag har ju knappt varit i Malmö. Undrar om det blir flyg eller tåg dit och undrar hur jag kommer att få bo där. Jäklar så gott det känns att få börja jobba igen. Tack ni underbara för att ni höll tummarna för mej.

Puss & Kram på er Alla!!!

7 kommentarer:

  1. Wow!! Jätte grattis till jobbet!!
    Det går bra nu ;)
    2010 har ju onekligen börjat fantastiskt bra för dig hihihi
    Ha d bäst!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! Kul med jobbet! Och ha det så bra med CC på kryssningen!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis till både jobb och mys med någon underbar! :)

    SvaraRadera
  4. För det första : MVG!!! =)
    För det andra: Mys på ordentligt och riktigt slappa o gosa på kryssen.
    Tredje: Stort GRATTIS till jobbet =)

    Och så tack för en jättetrevlig stund igårkväll, de var skönt att göra något heeelt annurlunda =) Och Svea e ju störtskön jue =) he he he

    Löv jo babe puss på´re

    SvaraRadera
  5. Tjoho vad roligt!!!!

    Livet är rätt bra va? =)

    Kram K

    SvaraRadera
  6. Metalbruden: Ja, året har onekligen börjat bra, det är bara att hoppas att det fortsätter så. Och hoppas det blir minst lika bra för dej också =) Kramar!

    VVP: Tack så mycket! Imorn bär det iväg =) KRAM!

    Linnea: Tack så mycket, det känns super =) Kram!

    Marleen: Jag e glad att du fick träffa honom så att du fick se vilken underbar herre han är och det är klart att vi ska råmysa på kryssen innan jag sätter fart och börjar jobba igen.
    Stort tack för att du följde med i fredags. Det var urskoj att få hänga lite med dej och du fick se va ungdomar sysslar med igen... Hihi! PUSS!

    K: Livet är inte bara rätt bra. Det är helt jäkla otroligt bra ;-)! I alla fall just nu! =) Kramar!

    SvaraRadera
  7. UNGDOMMAR??? Du menar alltså att jag e GAMMAL?? Ha ha ha =) löv jo babe ;)

    SvaraRadera