måndag 25 januari 2010

Det är dags nu..

Imorn åker vi! CC & Jag! Igår sa han till min bror att han var kär i mej samtidigt som han inte alls visade det för mej. Det gör mej inte så mycket för jag jag känner ändå att jag är säker på vad jag känner för honom. Vad han tycker om mej räknas inte, jag kan ju ändå inte påverka det. Jag lever idag. Lever nu. Jag försöker att inte bry mej om vad som händer om några månader. Han tycker om mej nu, jag tycker om honom nu.

Visst kan han vara ett jäkla fyllesvin ibland, men så är ju jag också.
Och visst kan han göra en del saker som är ganska ogenomtänkta mellan varven, men så funkar ju jag med.

Det ska bli alldeles underbart att komma ifrån med honom imorn. Vilken tid vi kommer att ha för varandra och inga måsten. Sweeet! Jag längtar!

Puss!!

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ju ha det super bra nu så du gör helt rätt i att leva i nuet! =)
    Hoppas ni får en underbar kryssning, på alla sätt och vis =)
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. De där mindre bra sidorna är ju ändå bra att du vet om redan från början.

    Hoppas ni hade en härlig resa tillsammans =)

    SvaraRadera