söndag 31 januari 2010

Splittrad inombords och inte alls sådär glamorös utanpå idag

Jäklar! Jag har ju glömt att uppdatera er. En helt fantastisk kryss! God mat, gott vin, god sprit, gott sällskap! Behöver väl inte berätta att vi knappt rörde oss utanför hytten? En jäkla massa mys!

Nu har det gått nästan en vecka sen dess och vår relation utvecklas för varje dag som går. Han tar mej som jag är trots mina brister. Jag vill minnas att jag än en gång sa olämpliga saker till honom, men han tar liksom det. Han vet att jag liksom han har historia. Visst han tror på att kunna bli kär 14 gånger per dag. Jag tror på att bli kär en gång i livet, och den chansen har jag redan avverkat. CC kommer som mest kunna bli second best, så är det. Punkt!

Ett leende jag gav honom en morgon när han hade varit sådär odräglig kvällen innan fick honom att kära ner sig totalt i mej, men sådant går tydligen upp och ner mest hela tiden. Jag har varnat honom för att mitt tålamod inte är oändligt men samtidigt är han nog alldeles rätt att vänta på. Bättre att ha tålamod och vänta än att lova och aldrig hålla liksom.

Det finns saker jag så gärna skulle vilja diskutera med någon men jag kan inte finna rätt person att diskutera det med. Det finns saker jag behöver stjälpa ur mej men som jag inte vet vart det ska ta vägen.

Jag känner mej sådär överbesviken utan större anledning idag. Jag vet inte varför jag lägger energi på en del grejer som jag skulle må bättre av att inte lägga energi på.

Imorn börjar jag jobba igen, Såååå nice!

3 kommentarer:

  1. Älskling då, kramar i massor till dig =)

    Va mumsigt att ni hade mysigt på båten hi hi hi, e grymt avis där, de vet du he he he

    Kom över en kväll om du vill, så kan vi snacka lite.....du vet ;)
    (men inte för sent, e ju gammal o sover tidgt vettú hi hi hi)

    puss på dig babe

    SvaraRadera
  2. Låter som att kryssningen blev allt du hoppats på!? :P
    Om du känner att han är värd att vänta på, så ska du absolut ha lite tålamod med honom.
    Men om han missbrukar ditt tålamod så gå vidare!

    Hoppas du har en höjdar dag på jobbet idag!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Härligt med kryssningen =)

    Jag kan också komma på mig själv ibland att jag tänker dumma tankar helt i onödan, lägger ner energi på meningslösa saker och ofta gör saker större än vad de är.
    kanske är det en del av oss att vara såna?
    Kul är det inte!
    Tycker ändå att jag blivit bättre på att skärpa till mig när vissa tankar kommer.
    Säger till mig själv på skarpen =)

    Kram på dig och god fortsättning på det här.

    SvaraRadera