fredag 8 januari 2010

Sammanfattningen av 2009 i några frågor

Jag såg att för nästan precis ett år sedan fyllde jag i en sådan här lista. Det är väl dags igen då men för 2009 =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Absolut. Mina första festivaler, min första solosemester, min första tid som arbetsbefriad, mina första rockkryssningar
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag lovade mej själv att det här året skulle bli bättre än 2008 och det blev det. Slog även mitt viktmål med -1,1 kg. Wie ;-)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå, det är väl typ babyboom. L&J blev föräldrar och Tussatösen med man blev föräldrar. Samt några flera.
4. Dog någon som stod dig nära?
Döden har varit nära många i min umgängeskrets men inte nära mej.
5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Spanien, England, Irland, Grekland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Balans
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Oh ja, nyårsafton, 19 januari, 26 november, 16 maj, 27 mars m.fl.
8. Vad var din största framgång 2009?
Vägen tillbaka till mej själv
9. Största misstaget?
Att jag snöade in så på Rockern och att jag litade alldeles för mycket på att den där tjänsten på gamla jobbet skulle bli min.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Näe, egentligen inte. Svininfluensan men jag klarade mej ganska väl.
11. Bästa köpet?
Festivalbiljetter och resor.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och party
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag haft så otroligt kul med vänner och pojkar.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lät du henne komma närmre med Melissa Horn, Insikten med Sanna Carlstedt, Evelina med Peter Lemarc
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer proaktiv i min karriär
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat mer på mitt inre och inte varit så på när det gäller vad jag känner.
18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
Med familjen
19. Blev du kär i år?
Jag förälskar mej alltid titt som tätt
20. Hur många one night stands?
Alltså det beror på hur vi räknar men vad finns det för intresse att veta det?
21. Favoritprogram på TV?
Criminal Minds
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar sällan men ogillar någon som jag inte ogillade i början av året.
23. Bästa boken du läste i år?
Att älska som en porrstjärna av Neil Strauss
24. Största musikaliska upptäckten?
Edguy, Sanna Carlstedt, Lars Winnerbäck, Melissa Horn, John Legend, Jousha Radin, Peter Lemarc, L.A. Guns, Toxic Lab Rats m.fl.
25. Något du önskade dig och fick?
Ro i mej själv
26. Något du önskade dig men inte fick?
Balans i tillvaron
27. Årets bästa film?
Det har blivit dåligt med filmtittande med Stieg Larsson triologin har ju varit bra, iaf del 1 och 2. Trean har jag inte sett ännu.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Minns inte födelsedagen men festen hölls några veckor senare med massa folk och mycket skoj.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Balansen
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Självsäker, utåtriktad och love:able
31. Vad fick dig att må bra?
Mina kära vänner
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Han som spelar i Ps. I love you - damn he's hot (alltså samma som 2008)
33. Vem saknade du?
Blomman som jag fick tillbaka =)
34. De bästa nya människorna du träffade?
Smiley, CC, SnyggMuffin och Kat.
35.Vad sammanfattningsvis tycker du om året som gått?
Det bästa hittills. 2010 kommer få svårt att klå det. Särskilt med den här början av 2010 som inte varit bra på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar