onsdag 6 januari 2010

Snabbuppdatering

Jag har 14 grader inne men törs inte ringa min hyresvärd. Jag fick ju det där störningsbrevet i mitten på december och det gör att jag har lite respekt för värden. Sitter med tre par strumpor, två filtar och tre tröjor på mej. Försöker locka hit CC men det verkar omöjligt =(

Visst det är bra att han inte alltid gör som jag säger och vill men idag behöver jag verkligen värmen och omsorgen av honom. Tycker lite synd om mej själv faktiskt.. Jag älskar att det är kallt ute men hatar kylan inne.


Igår började jag söka jobb igen efter typ 7 veckors lathet. Imorn ska jag på intervju. Önska mej lycka till =) Ciao!

4 kommentarer:

  1. hörruduru babe min......ring nu snällt till värden, o tala om att du har isbjörnar i nya soffan, och be honom jaga bort dom. isbjörnarna ingår liksom inte i hyran, störningsbrev eller inte!!

    tack för senast =) löv´ja puss

    SvaraRadera
  2. Lycka till på intervjun! Och ring hyresvärden!!! kraaam

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra på intervjun och att värmen kommit tillbaka!!

    SvaraRadera
  4. Till er alla! Intervjun flöt på en lönen va låg. Vi får se hur det går. Värmen är inte tillbaka men jag myser med sovsäck i soffan ;-)

    SvaraRadera