onsdag 24 mars 2010

Now he's gone

Jag har varit tvungen att återhämta mej. Finna mej i situationen. Hitta en ny verklighet att anpassa mej till.

Sådär, nu är det gjort! ;-)

Han flyttade i söndags. Nu bor han flera hundra mil ifrån mej och ändå känns det som att han är så nära ibland. Visst att bristen på kommunikation gör att han saknas mej. Men jag får mina dagliga mail och jag sms:ar honom varje morgon.

Under första halvåret kommer han inte att komma hem en enda gång. Han blir kvar i minst två år ser det ut som. Jag kommer att pendla från lycklig till tokdeppig. Vi får se hur allting går, om allting går.

Annars får man väl börja hålla en tumme för att ingenting går för honom därnere ;-). Än så länge önskar jag honom väl i alla fall.. Eller just nu i alla fall ;-)

Det kanske går det här. Eller så går det kanske inte. Men då kanske det finns nån annan för mej =)!


PUSS!

2 kommentarer:

  1. Skulle det inte funka, så kommer det att finnas någon annan för dig. Nu har du vågat att ge av dig själv och det tar du med dig oavsett vad som händer =)

    Men snart får du boka en liten resa och hälsa på honom tycker jag =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hur det än går, så vet jag att du kommer klara dig igenom detta. För du har en glädje o ett ljus inom dig som ger dig all den styrka du behöver, och du kommer fixa det här oxå, precis som allting annat du ger dig in i. Min underbaraste sexigaste lilla babe, du kommer verkligen att fixa det här, jag bara vet det.

    puss o kram på dig

    SvaraRadera