torsdag 6 maj 2010

Jag vill inte åka hem

Jag har det så mysigt härnere. Vill inte åka hem! Jag kanske ska fejka min egen död så kan jag hänga här hur länge jag vill ;-)... Hmm, näe kanske ingen bra idé då.

Har myst ner mig i CC:s säng nu och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Då ska vi mysa o gosa lite innan det är dags för en partykväll. Har suttit i solen och druckit öl sen frukost men var tvungen att ta en paus från det eftersom mitt huvud påminde mig om att det behövs vatten för att klara sådant. Råkade visst somna ett par timmar också...

Hihi, det här är inte som en vanlig semester. Det här är mer som att testa på livet som hemmafru utan barn. Han går till jobbet o gör pengar medan jag har fördrivit tiden till sådant jag gillar, sol, alkohol och shopping. Hittade dock inget att shoppa (mer än öl då :p). Ska ge mej iväg på riktigt till butikerna någon dag o försöka hitta en bra klänning till ett kommande bröllop i höst.

Näe, nu ska jag förbereda mej inför hans hemkomst.

Må väl allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar