onsdag 5 maj 2010

Sådär... Mitt första dygn här nere har snart passerat. Min Man är på jobbet nu medan jag får njuta av solen och bara ta det lugnt. Imorn tänkte jag ge mej ifrån lägenheten till och med, hihi.

Så jäkla fantastiskt det känns att få träffa CC igen. Men, jag måste nog erkänna att det kändes lite stelt de första minuterna. Men nu är allt i sin ordning igen och vi har svårt att hålla händerna ifrån varandra...

Jag kan nog tänka mej att flytta hit o bli lyxhustru. Hihi, CC - make some money, please! Igår tog vi hand om varandra, var ut och åt (första gången vi går ut och äter tillsammans faktiskt), tittade på film, myste järnet. Fan, jag vill inte åka hem... Hoppas vulkanaskemolnet kommer tillbaka så att jag blir strandsatt här...

Massa kramar till er därhemma, ska försöka skicka upp lite sol!

3 kommentarer:

  1. låter som du har det riktigt bra =)

    Njut!! (fast det vet jag att du gör)

    SvaraRadera
  2. Jag njuter som bara den och har det riktigt bra =) Massa puss på er!

    SvaraRadera