måndag 18 augusti 2008

Plötsligt sa han bara de rätta orden

Jag fick den där bekräftelsen som jag behövde. Jag behövde inte ens tigga -han bara sa att jag var oemotståndlig. När man hör sådant från en människa som aldrig träffat förut så brukar i alla fall jag bara tycka illa om det. Men det var något speciellt med hur han sa det. Det var ett klick direkt i början - fan vi va ju typ menade för varandra. Synd bara att han var typ gift och hade barn och hela den baletten. Men bara orden värmde mej.

Varför ska jag alltid falla för upptagna karlar? Men men får se det så här - han var nog för gammal för mej. Vet att ålder inte har nån betydelse men ska man ha barn och så så får de faktiskt betydelse. Förresten är jag ju inte förälskad kände bara sådan attraktion för den karln. Härligt att han gav mej de orden som jag behövde och den uppmärksamheten jag behövde. Tack för det M!

Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar