tisdag 9 september 2008

Uppskjutet

Ja, det där med jobbet är uppskjutet till torsdag förmiddag. Han som jag ska träffa där vill nämligen ha allt klart innan jag kommer och förhandlar :) Ska bli riktigt skojigt på något sätt även fast jag inte vet vart jag ska lägga mej och hur hårt jag ska gå ut. Kommer nog vara nervös imorn för det.

Har förresten glömt berätta att jag köpt Motley Crüe's biografi nu - The Dirt. Den har ju kommit på svenska så då tyckte jag det var på tiden att köpa den. Boken har kommit också men har inte hunnit hämta den eftersom jag är en sådan där tågpendlare så postutlämningen har stängt innan jag kommer dit :(.

Dagens middag:
Skulle egentligen iväg och handla idag med mamma men hon fick förhinder så jag fick ta vad jag hade hemma och vet ni vad? Jag har gjort en succé! Fiskkorv med bröd! Ja ni vet fiskpinnar i korvbröd med hamburgerdressing och smörgåsgurka, blev riktigt gott faktiskt.

Näe, nu väntar One tree hill! Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar