torsdag 1 januari 2009

Bra början

Det nya året började fint i alla fall. Strumpan och jag hade ganska låga förväntningar från början tyvärr. Jag e ju stadsråtta :p. Men med låga förväntningar kan man i alla fall bara bli positivt överraskad och det var vad vi blev :-)

Jag åt nästan ingenting på hela dagen (en hårdmacka med ost) o sen direkt började vi att shota, kanske inte det bästa egentligen men vi överlevde ju det allt. Åt grillat med potatissallad där, men det blev bra mycket mer sprit än mat. Precis som det ska vara på nyår.

Fina fyrverkerier och champagne, trevligt sällskap och goda samtal. Ja det blev en bra kväll helt enkelt. Inget extraordinärt eller något men ändå bra och skoj.

Imorn åker jag till Mys, vi ska mysa, pussas, hånglas, kelas ochh bara ha det bra. Jag ska stanna där hela helgen för första gången. Hihi, vi får se hur vi kommer överens under ett längre tag helt enkelt.

Vet ni vad jag ska göra? Jag ska angla, för första gången i mitt liv. Ni vet fiska i hål i isen o nån speciell utrustning. De ska bli riktigt trevligt att testa på det. Men mest trevligt är ju att jag ska få göra det med honom. Allt med honom är ju trevligt och mysigt. Dricka varm choklad o sitta på isen o pussas, jag kommer ha det så underbart. Gud så jag längtar efter honom.

På måndag ska jag luncha med mina kära gamla arbetskamrater som jag inte träffat sen jag slutade där, ska bli supertrevligt att ta igen förlorad tid o snacka skit. Hihi!

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar