söndag 5 juli 2009

Ett år. Ett blandat år. Ett lärorikt år.

En underbar helg.
En fantastiskt fredag, en trevlig lördag.

Massa nytt folk. Massa trevlig folk. Träffade människor jag kommer fortsätta att hålla kontakten med. Träffade människor (läs grabb) som jag ska träffa redan på onsdag.

Bitterheten har kanske lagt sig. Min tvivlande tro har inte lagt sig. Jag försöker dölja den när jag är bland människor. Jag vet att det är så jäkla oattraktivt med bittra människor så jag försöker gömma den.

Bästaste hade massa goa vänner. Önskar att jag hade träffat dem innan Rockern, då hade jag kanske inte varit så bitter. Då hade jag kanske inte givit honom en chans till. Då hade jag kanske varit lite mindre förstörd nu. Underbara människor som visste hur man hade kul. Underbara människor som var uppriktiga och trevliga. Underbara människor med god smak.


I helgen firar jag 1 år som Självbo. För att summera året så har det varit jäkligt omtumlande. Större delen av tiden har jag mått riktigt bra och älskat mej själv. Jag har haft fantastiskt roligt och träffat jäkligt bra folk. Jag har upplevt fantastiska kvällar, otroliga fester. Jag har testat på mycke nytt i sängen, lärt mej vad jag gillar, lärt mej vad jag inte gillar. Jag har satt ett högre värde på mej själv. Det är bara sista veckan som varit låg och jäklig egentligen, men jag älskar att vara Självbo.

Jag älskar att bara ha mej själv att tänka på.
Jag älskar att slippa ta ansvar för annat än mej själv.
Jag älskar att planera min tid som jag vill.
Jag älskar att kunna vara spontan.

O jag älskar att kunna gå i säng med vem jag vill, när jag vill. Döm mej! Gör det! Jag bryr mej inte längre!

1 kommentar: