måndag 30 november 2009

"Det var en helt vanlig dag, ungefär som den här"

Idag har jag inget ärende. Jag har inget nytt att berätta. Jag bara är och har bara varit.

Idag är det måndag. En seg måndag. Regn och likgiltighet. Men innerst inne känner jag mej glad. Lite sådär "gladberusad". Utan anledning! Jag har många element som retar mej. Många element som oroar mej. Men jag har så mycket mer att vara glad för.

Jag har Blomman. Jag har Strumpan och jag har massa mer goda vänner. Flickan som jag var med ut i lördags är fantastisk. Och massa mer vänner är underbara. Jag trivs väl med mitt sociala liv. Jag har ett lite rikare socialt liv än många andra. Och jag har bara människor som jag vill ha där i det.

Bästaste har gjort sitt. Han finns aldrig där för mej och han bemöter mej oftast med en uppkäftig attityd. Men vad gör det när alla andra underbara finns?

CC (som numer blir namnet för 3-dagars dejten) och jag har hörts lite idag. Det känns som vi snart kommer att ses igen men jag vill inte vara för på och jag vill inte hoppas. Jag säger som min goda söta, SnyggMuffin säger. Hon anser att dejtingsidan HappyPancake har ett jäkligt bra namn. Först är man glad sen blir allt pannkaka. Och för er som inte har HappyPancake. Fixa genast, den enda dejtingsida som är helt gratis tror jag.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar