torsdag 3 december 2009

Är jag på väg att tappa kontrollen?

Fantastiskt bra! Mycket bra! Otroligt bra! Äh! Vem fan försöker jag lura? Sjukt nervös, sjukt osäker, sjukt nojjig. Men inte velig... HJÄLP! Vad händer nu?

Jag hatar att jag kan fatta tycke så lätt för någon. Jag hatar att jag gör sådant jag lovat mej själv att aldrig göra. Jag ska ju inte falla. Jag ska inte tappa kontrollen.

Jag ska inte

jag ska inte
jag ska inte
jag ska inte
jag ska inte


Jag och CC har inte träffats något mer, men vi pratar varje dag. Vi flörtar o charmar varandra. Berättar förtroenden för varandra. Planerar nästa gång vi ska ses. Lovordar varandra. Shit! Jag tycker han borde vara här nu. Då hade jag sovit mysigt..eller..? Jag hade sovit mysigt sen i alla fall.

Tyvärr har jag dock en inneboende nu i en månad och han bor inte heller själv. Det hela blir lite mer komplicerat då. Men det kanske är bra. Då blir det ju lite lugnare fram liksom.

Vad kom det här ifrån? Vad hände? Jag trodde ju inte på sådant här längre. Allt sånt var illusion. Ingenting fanns på riktigt. Jag är rädd att han kommer att förstöra min bild.. Inte ens en vecka och jag har redan fattat tycke. Fan, va gick snett?

Att vara hans Tuss *me like*

3 kommentarer:

  1. Men det är väl hääääärligt att känna!! :) KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är härligt men skrämmande.. Du vet all oro som kommer med det ;-) Kram!!

    SvaraRadera
  3. När jag läste ditt inlägg så kastades jag tillbaka till hur jag har känt sååå många gånger.
    Gulp!!
    Mitt i allt det där så kan ett sms med några få fina ord få en att känna sig lugn, även om lugnet bara varar några timmar innan oron kan smyga sig på en igen.
    Men så är det ju när tycke har uppstått =)

    SvaraRadera