torsdag 3 december 2009

Främmande på ett bra sätt

I väntans stunder. Väntan på Honom. Så skriver jag igen.. Han ska inte komma i egen hög person, väntar bara på ett samtal på msn. Vad har hänt med mej? Jag har ju blivit som förbytt på bara några dagar.

Egentligen inget allvarligt. Jag har inte ändra mål. Jag har inte ändrat visioner. Jag har inte rubbat mina ståndpunkter. Men visst tänker jag på annat nu. Visst funderar jag annorlunda nu.

Damn, inge bra att vara född i Fiskens stjärntecken. Då är man sådan här. Då faller man som en fura, alltid och ofta. Jag har inte fallit. Det tänker jag inte säga. Men jag har blivit intresserad och det är illa nog.

Det är läskigt
Det är otäckt
Det är främmande

Men det är skoj med. För det pirrar. Man ler utan anledning. Man känner hopp och man brusar inte upp på småsaker.

Kom ihåg! Jag har inte fallit. Jag blir bara lite generad över hans komplimanger och det får mej att må bra =)

Tihi!

4 kommentarer:

  1. Får det dej att må bra, så är det bra. Eller hur? Hur litet det än må vara. kram

    SvaraRadera
  2. VVF: Du kanske har rätt. Det ger mej en må-bra-känsla. Då måste det vara bra. Oavsett hur långvarigt det blir eller hur litet det än må vara. Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Och givetvis menar jag P och inte F =)

    SvaraRadera
  4. Fortsättning följer ;-)

    SvaraRadera