måndag 5 oktober 2009

Under kontroll efter en god helg!

Jag hade en riktigt bra helg så känner mej inte alls särskilt bitter längre. Fantastisk hockey i fredags, en match som var riktigt skoj att se och i lördags var det rockkväll.

Rockkvällen blev som rockkvällar brukar bli. Lyckade, härliga och fantastiska. Jag, Blomman och Strumpan fördrack lite eftersom Bästaste inte anser mej värdig att komma till honom efter att det tog slut mellan mej och Masen. Vi tre gjorde en bra trio den där kvällen och vi var i god form när vi for ut. Mycket snack med känt o okänt folk. Härligt och Gott! Bekräftad som vän, bekräftad som kvinna men det var med Blomman jag for hemåt vid fyratiden i söndags morse.

Om ett par dagar väntar kryss. En efterlängtad rockkryss. Ska bli underbart!

Puss!

1 kommentar:

  1. Hoho Hjärtat,

    hoppas du mår kalasbra =) Hörde att du sprungit på KarlJohan i lördags =) och att du inte känt igen honom först hi hi hi

    Komma över på en flaksa vitt nån kväll eller? Välj en kväll som passar dig, så anpassar jag mig efter det.

    Puss i stora lass på hela dig =)

    SvaraRadera