torsdag 21 april 2011

Ett tack till den urusla situationen

Jag tror atmosfären här får mig att gå vidare snabbare. Jag är långt ifrån hel och jag har långt ifrån accepterat det som hänt. Men jag är på väg, jag har börjat min vandring och jag har fått rutin på saker igen.

Jag har funnit en ny vardag som fungerar för stunden i alla fall och jag kan se ett liv utan honom. Jag vill se ett liv utan honom men framför allt vill jag ha ett liv utan honom.

Jag vill att allt det som hänt ska vara en dröm och jag vill vakna upp men jag känner ändå att de sista veckorna har givit mej så mycket mer erfarenhet och på något konstigt vis hade jag inte haft det så bra som jag har idag om inte allt det som skett har skett. På något vis får jag tacka situationen för att den givit mej det jag har just nu.

Jag har en kombo/sambo som jag trivs underbart med. Jag har en takterrass som gör att jag känner mej som en superstar. Jag får mat serverat vissa dagar och andra dagar serverar jag maten. Jag har kommit närmare personer härnere som jag aldrig trodde jag skulle komma nära.

Jag måste vara tacksam för det som livet givit mej efter den "katastrof" som jag faktiskt anser att jag befann mej i.

Tack CC för att du räddade mej ifrån en skitstövel som dej. Även om du säger att vi aldrig hade en bra relation så vet jag att du ljuger för dej själv. Du kommer aldrig få något bättre än mej och en dag kommer du vara bitter för hur du kastade det finaste du hade i sjön. Men det är väl sådant man gör när man inte har alla bestick i lådan. Ha ett bra liv!

Jag fortsätter min färd och jag vet att det som inte dödar en gör en bara starkare. Watch out! När jag är hel igen kommer jag bli farligt oemotståndlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar